پزشکیان: به دنبال اصلاح کمی و کیفی محتوا و شیوه‌های آموزش هستیم بازدید سرلشکر سلامی از پروژه‌های مهم عمرانی در مناطق مرزی شمال غرب کشور نوجوان دهه هشتادی مشاور نسل Z استاندار کرمان شد بقائی: سپاه نماد مقاومت و افتخار ملت است حکم اعدام حمید حسین‌نژاد عامل شهادت ۸ مرزبان ایرانی اجرا شد شهادت یکی از نیرو‌های امنیتی مازندران حین مأموریت ابلاغ «اصلاح آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان» آملی لاریجانی: فعلاً FATF در مجمع تشخیص قابل بررسی نیست انتصاب محسن اسماعیلی به سمت معاونت راهبردی و امور مجلس رئیس جمهور تصویب کلیات طرح اساسنامه سازمان ملی مهاجرت در کمیسیون امنیت ملی مجلس پزشکیان: ساختار تصمیم‌گیری و اجرایی ما کارآمد نیست اعلام جزئیات جدید از مذاکرات عمان قدردانی پزشکیان از رهبر انقلاب برای مجوز مذاکرات غیر مستقیم قالیباف: کسانی که در فقر شدید هستند باید مورد توجه جدی قرار بگیرند / ارز ترجیحی باید به کالای اساسی داده شود سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند

دلیل مخالفت وزیر علوم با بومی گزینی دانشجویان و اساتید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جلسه کمیسیون آموزش مجلس، دلیل مخالفتش با بومی‌گزینی دانشجویان و اساتید را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 23
کد خبر: ۱۴۸۲۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری، در تشریح نشست این کمیسیون گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی در کمیسیون آموزش حضور داشتند و در جلسه کمیسیون گزارشی در مورد اقدامات و برنامه های آتی شورای علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارائه شد.

وی ادامه داد: وزیر علوم معتقد است نباید با بومی گزینی دانشجویان و اساتید را محصور در شهر خود کرد و مخالف بومی گزینی است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه برنامه ها و اقدامات شورای عتف به نمایندگان ارائه شد، گفت: در نشست امروز بر وجود یک سیستم یکپارچه آزمایشگاهی برای دانشگاه های کشور، تاکید شد تا دانشجویان و اساتید بتوانند از امکانات موجود در کشور استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: در جلسه امروز درباره نحوه جذب اعتبارات پژوهشی و اقدامات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت./ فارس

ارسال نظر